Reklamacje i zwroty

 

UWAGA:

Zwroty towarów zakupionych w sklepie internetowym abetka.pl należy wysyłać na adres ul. Graniczna 12, 05-092 Łomianki.

List (paczkę) z produktami do zwrotu lub reklamacji prosimy wysyłać przesyłką rejestrowaną (poleconą) bez doliczenia kwoty pobrania. Przesyłki z płatnością przy odbiorze zostaną odesłane.

 

Reklamacje 

Mają Państwo prawo do reklamowania towaru posiadającego wadę lub niezgodnego z zamówieniem. 

Adres pod który należy odesłać towar: 
sklep internetowy abetka.pl
ul. Graniczna 12, 05-092 Łomianki

Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Do przesyłki prosimy dołączyć dowód zakupu

 

Towar należy odpowiednio zapakować, aby zapobiec jego uszkodzeniu podczas transportu. Zarówno koszt opakowania jak i koszt przesyłki ponosi klient. Informujemy, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Po odbiorze przesyłki z wyżej wymienionymi załącznikami reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku. 

 

Jeśli będą jakiekolwiek wątpliwości, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie. 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail:abetka.pl@gmail.com. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów 

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu produktów.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Do przesyłki prosimy dołączyć dowód zakupu. Towar należy odpowiednio zapakować, aby zapobiec jego uszkodzeniu podczas transportu. Zarówno koszt opakowania jak i koszt przesyłki ponosi klient
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

  

ZAŁĄCZNIKI:

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

REKLAMACJA TOWARU

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl